Print

Auteur Topic: eendagskuiken  (gelezen 849 keer)

Marieke

• boerenfox.nl
Re:eendagskuiken
« Reactie #15 Gepost op: 28 december 2005 om 00:08:18 »
Die tip van het een beetje warm maken is echt goed! Heb het vandaag ook gedaan bij een van mijn katten die moeizaam kuiken at; het werkte!

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write,
but those who cannot learn, unlearn, and relearn. -- Alvin Toffler

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #16 Gepost op: 28 december 2005 om 07:30:54 »
Hartstikke goed nog even en hij eet ze gewoon koud  :D

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Nelly

« Reactie #17 Gepost op: 28 december 2005 om 17:58:06 »
Ja vieze pootjes wou passie ook niet, maar de beige keukenkastjes van het vrouwtje raken is wel erg leuk ::) ::) Of op het aanrecht gooien >:(
;D ;DHier vloog er vanmiddag nog een door de kamer. En echt niet op eigen kracht! ;D

Dtje

« Reactie #18 Gepost op: 28 december 2005 om 21:34:08 »
Willem wilde ook geen kuiken; even kook erover nog niet, in stukken geknipt (iieekkss), nog niet, gemalen met kippehart erdoor MJUMMIE!!.
Hah katten hebben een eigen wil maar ik ook!
Oh wat ben ik blij met mijn nieuw  keukenmasjien :D :D

judithj81

• *
« Reactie #19 Gepost op: 4 januari 2006 om 16:36:01 »
Ik vraag mij af of jullie nou ook extra eierdooier geven? Ik geef namelijk iedere ochtend een kuiken maar omdat in dit kuiken nog een dooier zit ben ik bang dat ze straks teveel vit. A en D binnenkrijgen..
Hoe denken jullie hierover??

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #20 Gepost op: 4 januari 2006 om 16:46:41 »
Ik vraag mij af of jullie nou ook extra eierdooier geven? Ik geef namelijk iedere ochtend een kuiken maar omdat in dit kuiken nog een dooier zit ben ik bang dat ze straks teveel vit. A en D binnenkrijgen..
Hoe denken jullie hierover??
Hier krijgen ze 1 keer in de zoveel tijd een rauw ei maar niet zo vaak want ze eten het ook niet echt graag.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door