Nou, vandaag hebben de kleintjes hun visje netjes opgegeten. Ik voor de moeilijkste helemaal een mix gemaakt, met daardoor ook nog haring in tomatensaus. Veel tomatensaus erbij gedaan ook, ik dacht dat vindt ze vast wel lekker. Maar nee hoor...
Die kleine reu die at het zo makkelijk weg. Die wordt echt steeds makkelijker. Ik had het alleen maar met de groente vermengd en weg was het.
Dus ik dacht, ik geef hem nog een beetje gemalen zalmkop met wat van die haring in tomatensaus (met weinig saus) en ik geloof dat hij ook een beetje vol zat al, dus hij paste ervoor. Begint ineens die moeilijke meid daarvan te eten?! Daar zakte echt mijn broek vanaf. Vorige keren wilde ze er niets van weten en moest ik het nog helemaal vermengen met al het lekkers uit mijn koelkast.... En nu zat ze bijna pure zalmkop te eten en wel 100 gram...
En mijn moeilijke gevogelte eter heeft gisteren een gemalen mixje gegeten van 400 gram waarvan 70% kip en 30% parelhoen. Ok, hij heeft eerst een kwartier staan schudden met zijn hoofd. Daarna een hapje en weer uitgespuugd. Maar uiteindelijk heeft hij het gegeten. En nog wel bijna alles ook. Ok, met vreselijk lange tanden... maar toch...
Waar zo'n vleesmolen toch allemaal niet goed voor is