Ben nu bijna twee wekenn sávonds zelf aan het samenstellen en het is echt genieten
, als ik zie hoe heerlijk hij alles naar binnen werkt, heerlijk aan het kluiven is van een stuk ossestaart/zalmkop/lamsnek/sardientjes/rundvlees/kip/kalkoen enz., ook lever/lamshart/pens/groentemix/ei/hutekase, echt alles wat je neerzet vreet ie op, dat was voorheen toch wel anders! Eerdaags gaan we helemaal over op zelf samenstellen tot ieders plezier!!(en ook Ike's ontlasting is tot nu toe ook super, hoop dat dit zo blijft), ben wel een beetje in jubelstemming!
Ja ik kan de verschillen zo goed zien met onze vorige Leonberger die op brokken stond vanaf zijn geboorte tot 1,5 jaar voor zijn dood en onze nollebakbakmonsters die vanaf een week of 3 al de eerste hapjes vers kregen,alletwee hebben ze nooit een brokje gehad in hun leven.
Tot een paar maanden terug kregen ze half barf en half kvv.
Nu staan ze dus volledig op barf en ik zie nog grotere verschillen dan ervoor.
Ze vreten nu werkelijk als wolfen en zijn na iedere maaltijd zo voldaan dat ze heerlijk gaan uitbuiken.
Iedere keer als ik ze zie eten geniet ik weer en ben ik blij dat ik dit heb doorgezet,de negatieve reacties maar snel vergetend,ze zijn gewoon supergelukkig en dat straalt er helemaal vanaf,heerlijke barfvarkens