Zo, we gaan toch maar niet wachten tot maandag en beginnen gewoon vandaag al.

Niet precies volgens het boekje want ik kon nog niet meteen aan allerlei dingen komen, maar met wat ik nu heb kunnen we de komende dagen aardig uit de voeten; lamsribbetjes, lamshart, runderhart, kippenmaagjes, -hartjes, - niertjes & -levertjes, kippenvleugels, div lappen kalfvlees, div lappen lamsvlees, geitenvlees, runderpens, waterkers, andijvie en dat was het geloof ik wel.
Kippennekjes zijn besteld (krijg ik zaterdag) en kipkaskassen kan ik hier in Delft helaas nergens vinden dus dat moet maar ff wachten tot ik weer in Ermelo ben bij CB.
@ Lizzy: Botten die hij wel lust zijn lams- & kalfsribben, kippennekjes en kipkarkassen, dus daar kom ik toch een eindje mee. Kippenvleugels eet ie ook, maar niet van harte.
@ Kruimel: Dat durf ik niet, zo'n ouwe dibbes te laten vasten. Laatst waren we een weekje weg en de dag dat we weggingen hadden de honden 's morgens niet gegeten. Mijn teven hadden er geen problemen mee maar mijn reu was 's middags kotsmisselijk en hij leek wel een beetje dizzy. Toen ie wat gegeten had was het weer over. Kan natuurlijk ook toeval zijn geweest en misschien had het niks met dat niet eten te maken.