Print

Auteur Topic: Lamshart  (gelezen 1189 keer)

tieneke

Re:Lamshart
« Reactie #15 Gepost op: 4 oktober 2005 om 11:45:12 »

Hoe zit dat dan met kip en vis met graten....als ze dat in 1 keer doorslikken lijkt me niet al te best toch...??
De hele kip,eend of konijn bewerk ik voor Tinussie altijd voor met een snoeischaar,zeker bij de kippenpoten knip ik er lustig op los,wel zo dat alles nog vast zit.
Stel dat hij iets in 1 keer achterover rost dan hoef ik mij geen zorgen te maken ::)

Nelly

« Reactie #16 Gepost op: 4 oktober 2005 om 12:11:29 »
Haha, dat doe ik voor Andor dus ook; hij is weliswaar wat kleiner dan Tinussie, maar hij weet er ook weg mee.
En dat wil zeggen; zo groot mogelijke stukken strot, pens en noem maar op naar binnen werken.Hele kippen , konijnen en stukken lam worden naar binnen geschoven of het niks is. Toch een klein wolfie? 8)

KayleighShanden

• Groetjes Daisy, Kayleigh&Shanden
« Reactie #17 Gepost op: 4 oktober 2005 om 12:27:37 »
whahaha ik hoor het alweer...maak me zorgen om nix..

Daisy&Diertjes

tieneke

« Reactie #18 Gepost op: 4 oktober 2005 om 16:26:01 »
Haha, dat doe ik voor Andor dus ook; hij is weliswaar wat kleiner dan Tinussie, maar hij weet er ook weg mee.
En dat wil zeggen; zo groot mogelijke stukken strot, pens en noem maar op naar binnen werken.Hele kippen , konijnen en stukken lam worden naar binnen geschoven of het niks is. Toch een klein wolfie? 8)
Ik denk het ;)
Ach ik ben blij dat ze zo genieten maar soms is Tinus zo vreselijk inhalig dat ie niet weet hoe snel hij moet kauwen terwijl Tara er niet bij kan ::)
Ondertussen staat ie ook nog te piepen,barfvarken >:(

202spots

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 4 oktober 2005 om 23:09:43 »
Hoe kan ik het beste haar aanleren dat ze het gewoon zelf moet verscheuren.
Heeft iemand tips voor mij

Voor sommige honden lijkt 'n lams hart misschien net 'n gladde appel of zo.
Ik zou de hart 2 x halveren, maar niet helemaal doorsnijden...(zo'n X van boven naar beneden) zo dat je 4 stukken hebt die nog aan elkaar vastzitten....dan is 't makkelijker om 'n begin te vinden.
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2005 om 23:10:38 door 202Spots »

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #20 Gepost op: 5 oktober 2005 om 08:40:13 »
Hoe zit dat dan met kip en vis met graten....als ze dat in 1 keer doorslikken lijkt me niet al te best toch...??

Nou, hier kluiven ze niet op vis hoor. Dat is hap, slik, weg. En dat verteerd wel in de maag.

Siamsa - Dalmatische Honden

KayleighShanden

« Reactie #21 Gepost op: 5 oktober 2005 om 10:03:50 »
Nou, hier kluiven ze niet op vis hoor. Dat is hap, slik, weg. En dat verteerd wel in de maag.

Oke fijn te horen...ik heb dan zoiets van tering zo'n gratenbak in 1 keer in hun maag....maar geen zorgen dus..

Daisy&Diertjes

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #22 Gepost op: 5 oktober 2005 om 10:06:36 »
Oke fijn te horen...ik heb dan zoiets van tering zo'n gratenbak in 1 keer in hun maag....maar geen zorgen dus..

Ik zou zelf altijd beginnen met een beginnersvisje als een sardien. Niet te groot, toch lekker. En voor de 'grap' moet je deze zelf maar eens ontleden en aan de graatjes voelen!

Siamsa - Dalmatische Honden

KayleighShanden

« Reactie #23 Gepost op: 6 oktober 2005 om 14:29:04 »
Ik zou zelf altijd beginnen met een beginnersvisje als een sardien. Niet te groot, toch lekker. En voor de 'grap' moet je deze zelf maar eens ontleden en aan de graatjes voelen!

Oke zal ik eens doen... ;D
Ja ik heb de makrelen heel lullig ontgraat hoor hahaha...durfde het nog niet aan...

Daisy&Diertjes

Print

Barfplaats wordt gesponsord door