Print

Auteur Topic: Spiervlees?  (gelezen 559 keer)

Pauline

• Geef geen antwoord voordat de vraag gesteld is.
Re:Spiervlees?
« Reactie #15 Gepost op: 3 oktober 2005 om 22:10:32 »
Ja ik ga het ook proberen, het ongemalen rundergehakt. Kreeg 2 folder van winkels die de rundergehakt in de aanbieding hebben. Super de Boer en Sanders Supermarkten, dus ik ga het gelijk morgen ff vragen.
Heb trouwens voor een week of 3 geleden per ongeluk 15 kg rundergehakt bij Dirk v.d. Broek gekocht!  :-X
Standaard ruwharige teckels gefotografeerd door Marjan.

Zeg de waarheid als je de liefde daarmee dient, houd haar voor je als je alleen jezelf daarmee dient.

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #16 Gepost op: 4 oktober 2005 om 08:03:22 »
Ik kan eens informeren bij de islamitische slager.
Kopvlees kan van lam, geit, kalf, mag het ook van een rund zijn?

Krijg je er eigenljik de hersens bij?
Vroeger als kind moest ik kalfshersens eten, ik gruwel nog van het idee  :o
Hier krijgen ze altijd kopvlees van het rund, en nee er zitten geen hersens bij hooguit strot.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Mevroi Kruim

« Reactie #17 Gepost op: 4 oktober 2005 om 13:43:09 »
BSE komt niet bij schapen voor, wel een verwante vorm (scrapie genaamd) waarvan gedacht wordt dat het de voorloper is geweest waar de koeien het van krgen. Vroeger (een paar jaar geleden dus) kregen koeien gemalen dood beest in hun voer en daar zaten ook schapenkarlassen bij. Maar iig, voor zover ik weet vallen schapenkoppen niet onder de BSE-regeling.

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

Print

Barfplaats wordt gesponsord door