Print

Auteur Topic: Wat moet ik daar nu op antwoorden...?  (gelezen 2610 keer)

tvs

• Gast
Re:Wat moet ik daar nu op antwoorden...?
« Reactie #30 Gepost op: 13 oktober 2005 om 10:55:34 »
heb ik net eenvraag gesteld over lintworm, en kijk eens hier.
ik ben alleen nog benieuwd hoelang een lintworm kan overleven. gewone kuren werken tegen spoelwormen en zo maar voor deze lintworm heb ik een andere kuur gekregen.
ik heb dus af en toe mijn hond ontwormd maar wellicht werkte dat niet bij de lintworm.
zou het kunnen dat hij die parasiet al mee heeft gedragen vanuit het nest???? dat was op een boerenbedrijf, muizen zat en katten zat die ze vingen.

ik vind het in ieder geval erg smerig, vanmorgen zaten er nog een aantal versufte larven in z'n ontlating, hoop dat ze morgen echt dood zijn

Nelly

« Reactie #31 Gepost op: 13 oktober 2005 om 11:12:03 »
Nogmaals, lintwormbesmetting ontstaat door eitjes van vlooien, dus als een hond een vlo kapotbijt ,  kan hij zichzelf besmetten met lintwormeitjes. Een wormkuur tegen spoelwormen helpt voor zover ik weet niet tegen lintwormen, je zult dus specifiek om een kuur tegen lintwormen moeten vragen.

conleeuw

• three sisters
    • beestenboel
« Reactie #32 Gepost op: 13 oktober 2005 om 11:18:08 »
heb ik net eenvraag gesteld over lintworm, en kijk eens hier.
ik ben alleen nog benieuwd hoelang een lintworm kan overleven. gewone kuren werken tegen spoelwormen en zo maar voor deze lintworm heb ik een andere kuur gekregen.
ik heb dus af en toe mijn hond ontwormd maar wellicht werkte dat niet bij de lintworm.
zou het kunnen dat hij die parasiet al mee heeft gedragen vanuit het nest???? dat was op een boerenbedrijf, muizen zat en katten zat die ze vingen.

ik vind het in ieder geval erg smerig, vanmorgen zaten er nog een aantal versufte larven in z'n ontlating, hoop dat ze morgen echt dood zijn
Ach wij zijn hier allen zooo enthusiast over het delen van info over van alles en nog wat. Soms geef ook ik veel meer info dan nodig, sorry :(
Nelly zegt het al, je zal een kuur moeten halen tegen lintworm :P

Jazz en Blues aka Bin Laden (Scottisch Deerhounds)

flattery is like perfume, smell it, but don’t swallow it

hiram

• living a barf-life...
« Reactie #33 Gepost op: 23 oktober 2005 om 22:57:25 »
Welke wetenschappelijke bewijzen zijn er eigenlijk nodig? Een hond is een carnivoor en een carnivoor eet vlees (en botten en orgaanvlees). Dat gaat al miljoenen jaren prima. Wat voor bewijs wil een mens nog meer hebben?

En dat er nog nooit zoveel honden zijn geweest met huid en darm en maagproblemen, doodgaan aan kanker, auto-immuunziektes krijgen, suikerziekte
krijgen, skeletproblemen hebben: om dat te zien en te begrijpen hoef ik niet eens een raketgeleerde te zijn.....

hahaha juist ja!
« Laatst bewerkt op: 23 oktober 2005 om 22:57:40 door hiram »
Een gebrek aan bewijs is geen bewijs van gebrek

Print

Barfplaats wordt gesponsord door