Print

Auteur Topic: Duck veroorzaakt 100den zieke (of dode?) honden bij onderzoek?  (gelezen 4803 keer)

sylvia

• My favorite animal is steak
Re:Duck veroorzaakt 100den zieke (of dode?) honden bij onderzoek?
« Reactie #45 Gepost op: 9 augustus 2005 om 14:28:35 »
Eens Syl.

En eerlijk gezegd Sofie? Als ik in jou schoenen had gestaan dan had ik deze DA onmiddellijk te verstaan gegeven dat jij dit door zou geven aan Duck. Want jij bent niet de enige aan wie jou DA dit soort onzin verkoopt. En ik vind het echt buitengewoon kwalijk waarop deze DA het aanpakt. Dus ik zou hebben gezegd "OK, ik zal dit door geven aan Duck". En vervolgens zou ik Duck geinformeerd hebben over de kwestie. Inclusief de naam van de DA. Is ie nou helemaal belazerd! Volgende week zegt hij dit tegen iemand die misschien niet zo handig is om het waarheidsgehalte van deze onzin te achterhalen. En die persoon zegt het misschien weer drie keer tegen een ander. En deze drie mensen zeggen het weer drie keer tegen een ander. En deze 9 zeggen het weer tegen drie anderen. En je ziet wat er gebeurd.... Deze DA moet keihard op z'n vingers geklopt worden. Vind ik.

En dat niet alleen maar er hoeft maar één persoon dit op een AM forum te zetten en in een half uur hebben honderden mensen het gelezen, en die nemen dat gewoon voor waar aan, zie je wel dat rauwe spul is hartstikke gevaarlijk

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
« Reactie #46 Gepost op: 9 augustus 2005 om 15:33:38 »
dat rauwe spul is hartstikke gevaarlijk
Tuurlijk je moet het eerst koken... al die bacterien die erin zitten.
Mijn dierenarts wil ik dat ik vlees eerst kook, nou dat doe ik dus niet, ik ben net zo eigenwijs als mijn dierenarts (waar ik verder heel tevreden over ben)!

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

Sofie

• Cockers rules!!
« Reactie #47 Gepost op: 9 augustus 2005 om 20:55:53 »
Jep, je hebt gelijk.....ik had ze moeten zeggend at ik hier verder mee naar Duck zelf zou stappen...Ik denk dat ik dat misschien wel eens doe...of eerst nog eens met de da spreken...

LaSkyler

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #48 Gepost op: 23 augustus 2005 om 13:03:50 »
Hoi allemaal,

er gebeurt inderdaad precies waar jullie het al over hadden. Ik sta namelijk op het punt mijn hond Bas over te zetten op Carnibest (heeft z'n hele leven tot nu toe brokken gehad) en nu lees ik dit. Begin toch weer te twijfelen... Ik ben er bijna van overtuigd dat vers goed is maar toch is er iets in me dat zegt: toch nog maar wat meer erover lezen dan voordat ik het doe. We hebben allemaal het beste voor met onze dieren en ik wil geen verkeerde keuze maken voor mijn hond... als ik lees over nierproblemen word ik daar niet vrolijk van, Bas wordt al wat ouder en ik wil daarom geen risico's nemen. Ook het stukje in de forumdiscussie "tegen vlees op AVRO forum" maakt me aan het twijfelen... daar baal ik van. Voor nu dus veel lezen...

Groetjes van Lonie.

- Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen -
Charles Schultz

Nitus

• Nitus en Gitte
« Reactie #49 Gepost op: 23 augustus 2005 om 13:42:36 »
Tja, als je je door 2 onderwerpen zo gemakkelijk aan het twijfelen raakt terwijl er hier op het forum duizenden berichten staan over hoe goed honden zijn opgeknapt op vers weet ik niet of je wel overtuigd wil worden? :-\

Wat zijn nou precies je twijfels, waar ben je bang voor en waarom denk je dat de brokken die je nu aan je hond geeft zoveel beter zijn dan vers?
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2005 om 13:42:49 door Nitus »
Groetjes, Anne-Marie

Fedor is een Oud Duitse Herder, Gitte (23/06/1999 - 31/08/2008) een Rottweiler

LaSkyler

« Reactie #50 Gepost op: 23 augustus 2005 om 13:53:50 »
Hi,

moet allereerst vermelden dat ik net pas kom kijken hier en dat het allemaal erg nieuw voor me is. Ik heb er nog niet genoeg over gelezen om er gerust op te zijn dat ik het juiste doe. Maar dat ga ik dus wel nog doen.

Groetjes van Lonie.

Charles Schultz

Nitus

• Nitus en Gitte
« Reactie #51 Gepost op: 23 augustus 2005 om 14:20:56 »
Hi,

moet allereerst vermelden dat ik net pas kom kijken hier en dat het allemaal erg nieuw voor me is. Ik heb er nog niet genoeg over gelezen om er gerust op te zijn dat ik het juiste doe. Maar dat ga ik dus wel nog doen.

Groetjes van Lonie.

Soms zie je door de bomen het bos niet meer, dus ik zal je even op weg helpen ;), begin maar eerst eens hier te lezen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php?board=11;action=display;threadid=2398
En daarna misschien dit: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php?board=11;action=display;threadid=9324 verder staan er nog een heleboel andere interessante artikelen in de bibliotheek.
En heb je nog vragen, twijfels enz. laat ze horen ;).
Groetjes, Anne-Marie

Fedor is een Oud Duitse Herder, Gitte (23/06/1999 - 31/08/2008) een Rottweiler

LaSkyler

« Reactie #52 Gepost op: 23 augustus 2005 om 14:24:45 »
Dank je wel  :)

Charles Schultz

blits en hip

• *
« Reactie #53 Gepost op: 23 augustus 2005 om 14:38:12 »
he lonie,

ik snap wel wat je bedoelt hoor, want ik had ook alles hier gelezen en had mezelf ervan overtuigd om te gaan barfen. Maar dan hoor je aan de andere kant weer van veel mensen dat je beter brokken kan geven. Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik echt mn eigen mening moet houden en dus barf ga proberen. Brokken heb ik ook geprobeerd dus waarom barf niet. En mn beagle is al heel vaak ziek geweest overgeven en diarree met de brokken dus het kan alleen maar beter worden toch :D

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #54 Gepost op: 30 augustus 2005 om 08:27:58 »
Hi,

Groetjes van Lonie.

Misschien stelt het je gerust dat mijn spaniels uit generaties vers etende honden komen, Bunny en Eden komen uit een lijn die al meer dan 20 jaar vers gevoerd worden.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door