Print

Auteur Topic: KVV grote hond onbetaalbaar?  (gelezen 6869 keer)

Lizzy

• Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
Re:KVV grote hond onbetaalbaar?
« Reactie #75 Gepost op: 31 augustus 2005 om 09:48:17 »
Heb je al in de categorie vraag en aanbod gekeken voor adresjes bij jou in de buurt?

Siamsa - Dalmatische Honden

Angelique

• Beheerder
  • Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #76 Gepost op: 31 augustus 2005 om 09:57:50 »
Ik heb twee-en-halve week gebarft. Maar mensen.......die adresjes!!!! Waar zitten die in vredesnaam!!! Ik ben werkelijk die hele 2 -enhalve week aan het rondsjeesen geweest en kwam dan alsnog met veel te harde koeienbotten ipv kalfsbotten, half bedorven kipkarkassen en hele dure groenten thuis.......of met niks.
Ik moet wel zeggen dat ik het erg leuk vond om te doen, maar ik vond het tijdrovend. Dat is denk ik beginnerspech geweest, en misschien moet ik het nog eens doen en krijg ik er vanzelf handigheid in.........
Als ik Lothar Carnibest geef volgens de richtlijnen wordt hij mager. En van AHV heeft hij evenveel nodig. Maar op Carnibest doet hij het beter en stinkt minder.....maar ook ik ben een beetje aan het kijken hoe we de kosten een beetje kunnen drukken.

2,5 week is niet echt een carriėre. Wij barfen nu zo'n 3 jaar en we hebben een paar leuke adressen, maar dat heeft wel tijd gekost. Probeer de mensen op de plaatselijke markt, de groenteboer, de visboer, de poelier. Vaak kun je daar al bij grotere aantallen een leuke korting krijgen. WAAR woon je ongeveer?
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

Lil

« Reactie #77 Gepost op: 31 augustus 2005 om 22:54:14 »
Ja, doordat wij hier in de buurt ook "samendoen" kom ik makkelijk aan mijn spullen. Het spaart me een hele hoop werk en gehannes. Misschien is dat inderdaad een optie. Daarbij ben ik erg goed geholpen door vragen bij vraag en aanbod te zetten, kreeg adressen van slachthuizen e.d. In het begin was ik ten einde raad (en betaalde veel te veel bij slager en supermarkt) en nu is het zo makkelijk. Geef het niet al te snel op, als je met meerdere mensen praat kom je vanzelf aan adressen. Krijg nu vaker van de boeren in het dorp slachtafval, niet dat ze het met mijn voedingsmethode eens zijn, maar het scheelt hun afval en mij geld in de portemonnaie.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door