Print

Auteur Topic: Kaalheid  (gelezen 1851 keer)

Loeka

• Sunzafumi
Re:Kaalheid
« Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2006 om 11:55:20 »
GEWELDIG!

Niet te geloven eigenlijk hè, wat is die brokkentroep toch een t&^^ringzooi  >:( En dierenartsten doen nog steeds niets met al die succesverhalen over vers, dat is eigenlijk nog erger...  >:( :'(

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #16 Gepost op: 7 januari 2006 om 13:34:25 »
Hartstikke goed zeg  :D
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2006 om 13:34:36 door sylvia »

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Bernadette

« Reactie #17 Gepost op: 7 januari 2006 om 14:24:38 »
Ja, gek he dat dierenartsen er zo negatief over doen nog steeds... Ik hou mijn mond maar over hoe ik mijn dieren voer. Ook vinden ze het altijd Heel erg raar als ik niet wil dat ze hormonenprikjes krijgen voor de zekerheid of gelijk antibiotica erin, terwijl dat meestal niet het enige is wat er gebeuren kan.

Ik moet echt op zoek naar een eerlijke dierenarts in de buurt! Ik ga nu naar een dierenarts 1,5 uur rijden hier vandaan, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar dankzij mijn Vondel weet ik wel dat ik niet meer hier aan hoef te kloppen! Haha, rare artsen zijn dat he! Kom maar nog een prikje en een pilletje, nee mevrouw.... ga maar naar Utrecht toe.... whaha...

En die ogen van die mensen als je zegt dat je dat niet wilt!

Print

Barfplaats wordt gesponsord door