Vondel is absoluut niet dik! Veel mensen vinden hem mager eruit zien. Maar de dierenarts vind hem perfect op gewicht!
Vis eet hij ook niet, wel vangt hij wel eens een muisje of vogeltje. Het is van belang dat ik hem binnenhoud omdat hij overal in de buurt meevreet... hij is zo vreselijk lief en krijgt daarom van een aantal buurvrouwen te eten.
Dus vogeltjes/muisjes zitten er dan ook niet meer in voor meneer.
Ja, blikvoer en brokjes vind hij tof. Dus dat kan ik wel gebruiken om te mengen. Beetje blik mengen met duck ofzo?
Ik wil hem eerst op kant en klaar gaan zetten om te kijken hoe hij reageerd. Dan pas zal ik gaan kijken of hij wil gaan barfen. Denk dat dat een hele kluif zal gaan worden, maar misschien gaat hij (net als mijn hondje) het licht wel zien (ooit)
Hij loopt al vier jaar zo rond he, met die kaalheid, dus ik vraag me af of het wel zin heeft om zijn voeding te veranderen. Ik kijk het een aantal maanden aan en dan ga ik toch weer een afspraak maken met een homeopaat hoor, ik heb daar veel betere ervaringen mee tot nu toe met mijn hond en kat dan bij de reguliere dierenarts.
Het heeft me een godsvermogen gekost, al die onderzoeken bij de dierenarts. op het laatst wilde ze me kattenprozac aansmeren, zodat hij het zou gaan vergeten dat hij last heeft van zijn kaalheid? Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar....
Goed, ik ga op zoek naar iets wat ik hier in de buurt kan krijgen.