Nou, mijn 5 eten geen pens, tenzij ze het kunnen jatten van de honden

maar die eten weer het liefst zeer bejaarde pens (zo dat 'ie nog net niet zelf wegloopt) dat helpt

Ze eten bij mij hoofdzakelijk alle verkrijgbare onderdelen van kip, met als hoofdmoot karbo's want die zijn goedkoop en er zit vanalles aan qua bot, ruggengraat, kraakbeen, restjes lever .... Ik fileer ze, snij het vlees in hapklare brokken en mik de botten in de geweldige Husqvarna bottenmaler

Tot voor kort had ik ook alleen maar de fiets als vervoermiddel, maar de poelier op de markt is vlakbij en ik maakte ook altijd voor 1 week klaar, voordat ik mijn (via Barfplaats opgedane) superdesuper vrieskist had.
De meneer van de vleesmolen kwam hem trouwens brengen, hij moest toch nog even met de auto weg

En inderdaad voelen vleesetende katten anders aan! Ik heb gemerkt dat vooral in het begin de 3 dikkerds dunner werden (Atkins effect

) en de twee dunnetjes dikker. Vachten natuurlijk super, dankzij al het vet dat ze eten (geef ook vis- of zalmolie bij) en prima tandjes vanwege het kauwen. En het allermooiste voor mij was: alle blaas- en nierproblemen binnen een paar weken over! Blijvend!
Ohja, mijne ruiken inderdaad lekker, behalve uit hun bek

en het zijn geen rotte tandjes, het is volgens mij de vetstofwisseling met aldhyden en ketonen ipv halfverteerde granenlucht