Print

Auteur Topic: Ze eten het niet meer  (gelezen 2218 keer)

Urs

• Wie aan geluk gelooft, die bezit geluk.
Ze eten het niet meer
« Gepost op: 3 april 2005 om 20:28:24 »
Stelletje verwende rotkatten. Heb je een ruime voorrraad van het duurste kkv voor katten. Vreten ze het niet meer. Geen van allen raken het nog aan. Wat moet ik nou?

Arwen de jongste telg weigerde sowieso het vlees. Al een aantal weken lopen ze gezamelijk los . Ze eten wel brokjes. Kvv gemengd met blik bagger eten ze ook niet.

Het vervelendste ervan is dat Tobias de nierpatient achteruit gaat. Ik weet het even niet. Zal ik toch nierdieet halen waar hij ook slechter op werd of zal ik het hele spul laten hongeren en ander kvv weer proberen? Waar haal ik dat nou weer zo gauw.
Ellendige katten.
Groetjes Urs

sylvia

• My favorite animal is steak
Re:Ze eten het niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2005 om 21:17:33 »
Welke kvv geef je?

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Urs

« Reactie #2 Gepost op: 3 april 2005 om 22:04:48 »
Bandit
Groetjes Urs

Erna

• Namara's Dalmatische honden
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2005 om 22:09:09 »
Bandit

Wil je katten Bibi? Dan haal ik dat wel ff voor je deze week en dan kom ik het wel afgeven bij je zus of in Goes.

Op zoek naar vakantieopvang waar de hondjes ook vers kunnen eten? Informeer via pb naar de mogelijkheden.

sylvia

« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2005 om 22:49:31 »
Ja misschien een ander merk, of als je de ene dag het één geeft en dan het andere merk

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Ollie

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #5 Gepost op: 4 april 2005 om 09:08:17 »
Ja dat is echt balen zeg :-\

En lusten ze de hondenversie ook niet? ???

Dat jonge ding van mij eet op het moment alles, maar ja..het is maar weer de vraag voor hoelang hé :-\

sylvia

« Reactie #6 Gepost op: 4 april 2005 om 10:01:05 »
Ja dat is echt balen zeg :-\

En lusten ze de hondenversie ook niet? ???

Dat jonge ding van mij eet op het moment alles, maar ja..het is maar weer de vraag voor hoelang hé :-\

Waarschijnlijk gewoon altijd  , Jesse is gewoon een zeikerd

Urs

« Reactie #7 Gepost op: 4 april 2005 om 12:56:33 »
Erna , ga je dan nog naar Lisette? Als je zaterdag naar goes komt moet ik het zondag heel de dag buiten de vriezer bewaren. We kijken wel even. en anders ga ik nog wel even ergens carnibest halen.

Verdorie, ze deden het zo goed op de Bandit. Het is eigenlijk gekomen nadat ze zo ziek zijn geweest. Toen heb ik ze maar van alles gegeven om ze maar te laten eten.

Zo mijn pauze is finished, we gaan fijn containers lossen, dat wordt laat vanavond dus kan verder nietantwoorden vandaag.

Groetjes Urs

Ollie

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #8 Gepost op: 4 april 2005 om 13:26:43 »
Waarschijnlijk gewoon altijd  , Jesse is gewoon een zeikerd

Nou, ik hoop het!!!

En ja jesse is idd een ZEIKERD.. ::)

Erna

• Namara's Dalmatische honden
« Reactie #9 Gepost op: 4 april 2005 om 21:16:45 »
Erna , ga je dan nog naar Lisette? Als je zaterdag naar goes komt moet ik het zondag heel de dag buiten de vriezer bewaren. We kijken wel even. en anders ga ik nog wel even ergens carnibest halen.

Ik probeer om nog even naar Lies te gaan, is alweer veel te lang geleden. Je kunt het ook hier ophalen op zondag of dat we ergens afspreken als jij naar huis gaat vanuit Goes?

Stuur maar ff een pb om wat af te spreken. Komt wel goed.

Op zoek naar vakantieopvang waar de hondjes ook vers kunnen eten? Informeer via pb naar de mogelijkheden.

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
« Reactie #10 Gepost op: 6 april 2005 om 22:44:07 »
Ik zou een ander merk proberen.
Krijgt je nierpatient medicatie?
Zo niet dan kan je overwegen om de dierenarts om Fortekor te vragen, aardig neveneffect daarvan is, dat het eetlustopwekkend is  ;)

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

Urs

« Reactie #11 Gepost op: 7 april 2005 om 11:58:25 »
Ik zou een ander merk proberen.
Krijgt je nierpatient medicatie?
Zo niet dan kan je overwegen om de dierenarts om Fortekor te vragen, aardig neveneffect daarvan is, dat het eetlustopwekkend is  ;)

Fortekor krijgt hij al 2,5 jaar.
Groetjes Urs

sylvia

« Reactie #12 Gepost op: 7 april 2005 om 12:15:09 »
Fortekor krijgt hij al 2,5 jaar.
en zelf maken Urs is dat ook geen optie , gewoon zelf alles bij elkaar mikken en door de vleesmolen?

Urs

« Reactie #13 Gepost op: 7 april 2005 om 12:21:21 »
en zelf maken Urs is dat ook geen optie , gewoon zelf alles bij elkaar mikken en door de vleesmolen?

Das ook een mogelijkheid maar ik heb geen molen. wel zo'n quatro mixer met zo'n hakmolen , en staafmixer.
Momenteel gaat het wel goed met Tobias.
Groetjes Urs

sylvia

« Reactie #14 Gepost op: 7 april 2005 om 12:30:52 »
Das ook een mogelijkheid maar ik heb geen molen. wel zo'n quatro mixer met zo'n hakmolen , en staafmixer.
Momenteel gaat het wel goed met Tobias.

Ik heb gisteren mijn molen in de prak gedraaid  :'(

Print

Barfplaats wordt gesponsord door