Pfff..Nou die krantensnippers...
Gisteren DRIE kattenbakken helemaal staan boenen..Scheutje extra chloor er doorheen, want dat vinden ze hier een heeeel aantrekkelijk luchtje. En toen scheuren, snipperen, knippen...Ze nemen hier geen genoegen met een dun laagje had ik mij al bedacht dus 'k heb flink m'n best gedaan...
En toen was het moment daar...de bakken konden in gebruik genomen worden...
Mmmm snuffel, snuffel...eens even in de bak kijken...en er dan heeeel verbaasd uit te stappen..nog eens snuffelen...En toen besloten ze dat dit toch echt niet kon!! was ik helemaal gek geworden zag je ze denken...
Speedy en Meid konden dit grapje duidelijk niet waarderen..
Noa vond het allemaal wel best, de krantensnippers lagen al snel door de kamer.
Nadat Speedy en Meid de hele middag om hun bak aan het heendraaien geweest zijn, hebben ze uiteindelijk toch besloten om mij maar een plezier te doen. Ze zijn netjes op de bak gaan 'zitten'
Tobias hebben we 's avonds opgehaald. M'n vriend was om half zeven thuis en we hebben eerst gegeten...Ik heb het eten bijna bij m'n vriend naar binnen gekeken want ik wou zo snel mogelijk weg..
Nou bij de dierenarts aangekomen, zat tie al op me te wachten!! In de spreekkamer (in z'n bench) op het bureau v.d. dierenarts...
AAahhh hij was zo blij om me te zien, allemaal kopjes geven en luid spinnen..
Gelukkig was alles goed gegaan en hij was alweer helemaal wakker..
Thuis is tie eerst overal aan het kijken geweest of alles ernog wel was en op z'n plek stond..
Om vechten te voorkomen had ik tobias een handdoek meegegeven zodat ik daar m'n andere katten mee in kon wrijven, was niet nodig..Zij hadden alleen maar oog voor de bench in de kamer en hebben daar een voor een ingezeten..Tobias hadden ze helemaal geen oog voor..
Tobias had besloten dat alles nog was zoals het was en is gaan slapen..Toen kwam dus het moment dat ook hij naar de bak moest..Hij stapt erin ...en...gaat gewoon zitten plassen, alsof er niets aan de hand was..
Dus eind goed al goed, mmm toch eigenlijk niet helemaal..
Ik mag dus wel de komende dagen DRIE kattenbakken boenen en van snippers voorzien...Euhh iemand nog oude kranten..
Moraal van dit verhaal; Neem nooit meer katten dan op 1 bak passen....