hallo sylvia,
die lucht is inderdaad niet te missen

wij hadden vroeger thuis ook een kater, die gewoon netjes naar buiten ging voor z'n behoefte(was de buurman niet altijd blij mee

) maar hij kwam naar binnen om te sproeien..pfff... niet echt lekker.. hij is toen ook gelijk gecastreerd en toen was het over... ik las toevallig net op internet dat er een kleine kans is dat je kater na castratie kan blijven sproeien, ongeacht de leeftijd van de castratie...dus niets met je moet voor zes maanden je kater laten castreren.... wat ik ook tegenkwam was een pagina over het laten helpen van kittens op de leeftijd van ...DRIE maanden

als voordeel hiervan werd genoemd dat kittens sneller herstellen en vergeten en dat het 'gezelliger' was als ze met z'n allen in 1 keer geholpen werden

nou hier heb ik toch wel even raar naar zitten kijken...maar ik blijf verder zoeken....
ze zijn nu ongeveer 12 weken en gisteren ging Tobias over Noa heen staan en greep haar in het nekvel...mmmm.... ik heb me laten vertellen dat katten zo tussen de 5 en 8 maanden geslachtsrijp worden... ik zal wel weer de uitzonderingen in huis hebben...